21 Kasım 2011 Pazartesi

Mujde !! Artik ben bir seyahat yazariyim :)


Yogun is ve sehir hayatinin her firsatina bir seyahat sıkıstıran ve daha bir tatili bitirir bitirmez yenisi icin planlar yapan biri olarak, sanirim en mutlu oldugum gunlerden biri bugun !! Cunku bugun en sevdigim seyi yani seyahatlerimi, canim blogumun yani sira www.hayatipiyealin.com adresinde seyahat yazilari yazarak paylasmaya basladim !!!
Hedefim elbette mumkun oldugunca cok kisiye ulasmak ve seyahatlerine bir parca olsun arti keyif katmak !! ;)

Ilk yazim, henuz yeni seyahat etmis oldugum ve gercekten en sevdigim Avrupa sehri olmasi sebebiyle Roma hakkinda..

Haydi sizde benimle hayatipiyealin !!! ;)

Sevgiler,
LuLu
xxx

8 yorum:

  1. Lulucum, tebrikler, harika bir haber bu. Hemen linke gidiyorum simdi : )

    YanıtlaSil
  2. Lütfiye cim hem senin adına hem de bizim adımıza cok sevindim :)özellikle "bebekle seyahat" bilgilerini dörtgözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. adsız feray :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler... harike bir haber...

    YanıtlaSil
  5. tebrikler cnm cok sevindim. hemen bakıyorum yazına:)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkurlerrrr :) Hem ask dolu , hemde bebekli seyahatler icin tum deneyimlerimi paylasmaya devam insallah.. xxx

    YanıtlaSil
  7. Patent Danışmanı olarak verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil