23 Kasım 2011 Çarşamba

Hmmm GELATO !

Kim demis dondurma sadece gunesli ve sicak gunlerde yenmeli diye ! Aksine soguk havada yenen dondurma daha saglikli ve keyifli bence... Hele dondurmayi bir cift eldivenle tutmak son derece romantik ! 

Roma'ya gidilir de gelato yenmeden donulur mu ?? Elbette hayir.. Ama bu kez akilli davranip onceden ne yiyecegimize karar verdik cunku tum gelato dukkanlarinda inanilmaz bir urun yelpazesi var ve tezgah basina gecip "hangisini yesem acaba?" diye uzun uzun dusunmek kacinilmaz..

Buyrun size bebekli seyahatin guzelliklerinden bir kac gelatolu foto ! :)

Eksi - tatli tatlarini birlikte yemekten hoslanan bir tarafim var benim.. O nedenle ilk tercihim mis gibi dag mayveli gelato oldu.. (wildberries / frutti di bosco)

Tatli tercihim ise nutellali gelato oldu. Hmmm sanki resmen nutella yedimmm.. Mis gibiydi ! ama aklimda yine de smartiesli gelato kalmadi dersem yalan olur :))

Sevgilim Yesil Elma ve Yogurtlu gelatoyu tercih etti... Yogutlu enteresan bir tat.. Daha once Bursa'da babamin yazlik dondurmacisinda denemistim ama Roma'da tadi elbette cok cok daha farkliydi..  

Cheers !! :)

Alpcan tumbitusu da ilk dondurmasini Roma'da tatti !! :)

Baksaniza nasil da zevk icinde !!

Sonrasinda da bize boyle mahsun bakislar atti belki bi parca daha tadabilirim diye.. Kuzum benimmm :) ama sadece tadimlik hakkin var ;)

Gelato gibi leziz bir gun olsun !

sevgiler,
lulu
xxx

15 yorum:

  1. ya süper görünüyorlar.. ben zaten bir dondurma delisiyim yaz kış farketmez bulduğumda yerim... Roma'dakine de bir ayrı bayılmıştım... yine gitsem de yesem :))

    YanıtlaSil
  2. Alev'cim bugun bu postu okuyan herkesin dondurma yemesine vesile olucam insallah :)) Afiyet olsunnnn... Bu arada Roma'ya her ay 1 hafta sonu gitsek mesela !! Buyuk bir fantazi mi ki ? :))

    YanıtlaSil
  3. ben de dondurmayi kisin sevenlerdenim. buzdolabinda dondurmamiz her daim vardir. hem de kurabiye parcaciklilardan;) ama italyada gelatonun tadi baska. baksana alpcan bile mest olmus;)

    YanıtlaSil
  4. Cupcake arkadasimm.. Benim en sevdigim seyleden biri disarida lapa lapa kar yagarken dondurma yemek :) salep icmeye tercih ederim her zaman.. Bu arada nerede o karlar di mi ? :(

    YanıtlaSil
  5. nefis görünüyor:)) afiyet olsunnn:))

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ahihoo dondurma çok tatlıı ama bebiş ondan da tatlıı yerim yerim :) Blogunu yeni keşfettim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. tesekkur eder hemen gelirim ;) Loves ..

    YanıtlaSil
  8. Ahhh canim cok cekti cidden, orman meyvalari, nutella ve yogurt benim de favorilerimdendir. Alpcan cok tatli, oglumun o yastaki hallerini hatirlatti bana, ilk dondurmasini Roma da yedi, standard i yuksek olacak simdi : ) Bu arada pazar gunu biz de Roma da dondurma indiricez mideye ve daha bir suru guzellik, kismetse. Senin yazindan da denemek istedigim yerler var bakalim hangisine yetisicez : )

    YanıtlaSil
  9. Aylin'cim Roma seyahatinde sana simdiden coook buyuk keyifli anlar diliyorummm ! Umarim meshur yagmurlu gunlerine rastlamazsin ;) Kendine has postlarinla bizi yine oralara gorumeni bekliyorum dort gozle ! :) Alpcanla seni sicacik optuk !

    YanıtlaSil
  10. Umarim yagmur yagmaz, soyle cici birseyler giyip resimler cekmek var planimda ama bakalim : ) Bu arada bluz Ipekyol, bu sezondan, yazmayi unutmusum : ) H&M Versace de odeme sirasi cok fazla degildi gerci, deneme kabinleri daha doluydu, bir de ilk anda mal kapma izdihami vardi!

    YanıtlaSil
  11. tahmin ediyordum iste o mal kapma izdihamini :) taytta gozum kalmisti. Birde yine taytin kenarlarinda olan motifin aynisinın kullanildigi bir etek vardi.. uhuu uhuuu :((

    YanıtlaSil
  12. inanılmaz lezzetli gözüküyorlar ama Alpcan dondurmalardan daha tatlı :=)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Hosgeldin Rainbow ! hepsi agzimiza layik ama haklisin en lezzetlisi Alpcan :)

    YanıtlaSil
  14. süpermiş, özendim burda resmen! afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Ozge :) tesekkurler.. :))

    YanıtlaSil