11 Ekim 2011 Salı

Sosyal Sorumluluk !

Ben bir Twitter severim !! Ama sevdigim ve takip ettigim Twitter kullanicilari sosyal sorumluluk projelerini desteklendiklerinde daha da cok seviyorum !!

Tuba Unsal hepimizin yakindan tanidigi bir model & yetenekli bir oyuncu... Ben Twitter sayesinde hem neseli bir anne oldugunu -bu yanini kendime cok yakin buluyorum- , hem sosyal sorumluluk projelerine ger-cek-ten onem verdigini ki ; gercek bir sanatci olmanin en onemli yanlarindan biri bu olmali !! ve de dunya sanat tarihi ile ilgili meger ne kadar cok sey bilip, ne kadar kendini gelistirdigini ogrendim..

Bugun Twitter hesabindan o guzel kalbine yakisir bir duyuruda bulundu sevgili Tuba Unsal... Kars'in Arpacay ilcesinin bir kasabasinda bulunan Gazi Ahmet Ilkokulunda okuyan 270 Ogrencinin %80'i maddi yetersizliklerden dolayi kis aylarini sadece onluk ile geciriyormus..

Tuba hn. 2 hafta icinde kendi yapim sirketine ulsatirilacak paketleri/kolileri bizzat kendi elleriyle gidip teslim edecek.. Ancak vakit kisitli cunku kara kis kapida !! Lutfen bu kez sizde elinizi tasin altina koyun...  

Adres :  Limon Yapim
Ismail Hakki Bey Sok. No:3
Balmumcu / Besiktas

Sevgiler,
lulu
xxx

6 yorum:

  1. Gerçekten böyle projeler çok önemli ve kesinlikle desteklenmeli, sana da teşekkür etmek istedim duyarlılığın için :)

    Ben de bloguma beklerim, güzel yorumlarını da beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hemen geliyorum ziyaretine lunaparkqueen :)

    YanıtlaSil
  3. tuğba ünsal'ı takdir ettim, hiç bilmiyordum bu tip konulara duyarlı olduğunu.. biz de geçen kış van'da bir köy okulunun öğrencileri için çeşitli giysiler ve ayakkabılar vb. toplayıp göndermiştik, kırtasiye ihtiyaçları filan da çok oluyor tabii bu çocukların..

    bu arada tesadüfe bak, verdiğin adres benim uzun yıllar çalıştığım işyerimin sokağı :) limon yapım'la karşı karşıyaydı binalarımız :)

    sevgiler..



    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  4. Ahsen-Wear A Smile! oncelikle tesekkurler yorumun icin.. Tuba hn. in yaptigi gercekten cok anlamli ve bende destek olmak icin elimden geldigince yardimda bulunmak istiyorum.. Umarim herkez bu bilinc seviyesine ulasabilir.. Ne diyelim !! ;)

    Limon Yapim ile karsilikli olmak ne kadar hos.. Kendi kolini hemen ulsatirabilirsin, elden.. hem belki kendisiyle tanismista olursun :)

    YanıtlaSil
  5. Tuba Ünsdalı dizilerinden takip ediyordum ama twitter sayesinde daha yakından tanıyıp ne kadar duyarlı, neşeli, tatlı ve çok iyi bir anne olduğunu gördüm. Sosyal paylaşım sitelerinin yerini daha iyi kavradım ve içimdeki Tuba unsal aşkı daha çok artttı diyebilirim...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba kbRa3478 :) ! Kesinlikle ayni fikirdeyim seninle.. Sadece unlu ve magazin figuru olmanin cok disinda bir insan.. Bende daha yakindan tanidigim icin suan seninle ayni duygulardayim ve cokta mutluyum :))

    YanıtlaSil