24 Ekim 2011 Pazartesi

Sosyal Sorumluluk ! / #VAN

17 Agustos 1999 depreminden dersini almis bir birey olarak bu zor zaman ve aci tecrubelerinde Van halki icin elimden gelen yardimi yapmaya calisiyorum.. Lutfen sizde bireysel olarak elinizden ne geliyorsa yapin.. Bir yardim bin yardim olsun !!

Dun geceden beri ozellikle sosyal medya uzerinden inanilmaz bir bilgi akisi saglandi.. Hatta bu konuda Akut Genel Sekreteri Saydun Goksin ilk 3 depremzedenin Twitter'dan gelen mesajlar sayesinde kurtarildigini acikladi !! Umarim Twitter'in gucunu kucumseyen ve bos bulan sevgili ismi lazim degil beyefendi daha once yapmis oldugu aciklamalardan bir nebze olsun utanir !!!

Istanbul'da belediyelerimiz ozellikle Sisli Belediyesi Sn.Mustafa Sarigul onderliginde son derece organize bir sekilde yardimlarimiza sahip cikiyor... Lutfen yardim icin gerekli olan ve surekli duyurulari yapilan eksik malzemelerinizi gerekli yerlere hizlica ulastirin...

Sisli Belediyesi Tel : 0212 288 75 76
Besiktas Belediyesi : 0 212 444 44 55
Kadikoy Belediyesi : 0 216 542 50 55
Atasehir Belediyesi : 0 216 570 50 50
* Ucretsiz tasimacilik yapan kargo firmalarini da kullanabilirsiniz... PTT kargo da bu organizasyona dahil...  

Ben ne mi yapiyorum ?? Gectigimiz hafta Tuba Unsal'in duzenledigi bir proje icin temiz kullanilmis kislik esyalarimi yapim sirketine ulastirmistim.. Deprem haberini alir almaz belki kolilerin bir kismini Van'a yonlendirebiliriz diye dusundum ve Tuba hn. ile irtibata gectim ki zaten o da ayni calisma icine hemen girmis durumdaydi.. Tekstil firmasi olan sevgili esimde sirket depolarinda olan eski sezon trikolarini hemen bugun Sisli Belediyesine ulastiracak.. Diger taraftan sevgili is arkadaslarimla da esik malzemeler icin bir organizasyon yapiyoruz... Ayrica tekstil dunyasinda olan tum musterilerimden de ayni hassasiyeti gostermeleri icin ricada bulunuyorum.. Hepsi birbirinden degerli firmalar ve bir cogu coktan harekete gecmis durumda...  

Hic bir sey yapamiyorsaniz en azindan TURK KIZILAYI ve AKUT gibi resmi kurumlara 1 mesaj atarak kardeslerimize destek olabilirsiniz..

2868'e 1 bos mesaj atarak ,
2930'a AKUT yazip mesaj atarak 5 TL yardimda bulunabilirsiniz...

Lutfen elinizi vicdaniniza koyun !!! 

Sevgiler,
lulu 
xxx 

  

2 yorum:

  1. yazın için teşekkür ederim.
    evet arkadaşlar lütfen herkes duyarlı olsun hepimizin başına gelebilir. Bende eski inditex çalışanı olarak yarın mağazalardan arkadaşlarımla yardım göndericem . özellikle bebek bezi ,bebek maması,ped ve kışlık kıyafet ihtiyacı olucak.

    sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. harikasin ! Inan cevremdeki herkes bu kez inanilmaz duyarli.. Belki acilarini dindiremiyoruz ama en azindan yasam sartlarini iyilestirmek icin elimizden geleni yapiyoruz..

    YanıtlaSil