17 Ekim 2011 Pazartesi

Zevkler.. Renkler..

Gun gectikce ve yas aldikca hayattan aldigim zevkler de degismeye basladi.. Bunu ozellikle son bes yilda cok daha yogun hissediyorum.. :)

Mesela, eskiden biri bana Goblen isi tablolar, yastiklar vs. den bahsetse hic ilgimi cekmez, aksine cokta zevksiz bulabilirdim.. Ama son yillarda el emegi goz nuru ile ortaya cikan guzel goblen islerini ayri bir sever oldum.. Eger evimin dekorasyonu buna uygun olsa saniyorum dort bir yani nefis tablolarla susleyebilirim..

Her daim cantamda olan ufak bir notlugum vardir.. Icine seyahat, yasam ve ev ile ilgili detaylari not ederim ve boylece herhangi bir seye ihtiyacim oldugunda arastirmalarimi kolaylikla yapabilirim.. Bu sabah goblen ile ilgili notlarimi aldim.. Evimde koklu bir degisiklik yapmaya karar verdigimde mutlaka kullanacagim.. 
 
Buyrun size 2009 Belcika seyahatimizden hatira kalan bir kac goblen ornegi.. Bilenler bilir ama bilmeyenler icin ufak bir not olsun ki; dantelin, goblenin daha kapsamlica soylemek gerekirse ev tekstilinin merkezidir Belcika !! Bende o seyahatimizde kendime degil ama anneme hediye olarak guzel bir golen isi almistim...  

Sanirim en sevdigim seylerden biri rengarenk iplikler.. hele zarif kutularin icinde ozenle siralanmislarsa seyrine doyum olmaz.. ;)
Moda sektorune hizmet veren biri olarak sevdigim tasarimcilara boyle bir hediye almis olmak isterdim.. Neden bunu Belcika'da akil edemedim ki !!  :(

Iste bu tabloyu ellerimle yapmak isterdim !! Hem Paris bizim icin cok ozel ve onemli bir destinasyonken kendimize harika bir ev hediyesi olabilirdi ;)

Bu yastik kiliflarini da hemen annemin yazligindaki bahce takimlarina uygun buldum !! :)
Bu sartlar altinda bize bir Belcika seyahati daha gorunur mu ?? Bence evet.. Zaten Leon'da midye yemeyi, cesit cesit biralar deneyip sacma sapan sarhos olmayi ve de gecelerimizi waffle ile kapatmayi ozledim bile !! 

Mutlu keyifli ve bereketli bir hafta diliyorum...

lulu
xxx

3 yorum:

  1. goblen ve dantel gibi el islerini ben de cok seviyorum. ama benim evimin dekorasyon tarzina da uymuyor simdilik. belki ilerde;)
    harika kareler yakalamissin!

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, simdilik goblen meragim yok, ama ilerde benim de olabilir, benim de ev dekoma uymuyor. Ama el isi goz emegi seyleri severim. Belcikayi ben de ozledim sen simdi boyle anlatinca, ahhh mussels... Floransaya umarim yakinda gelirsiniz ve birlikte Gilli ve Fratellini keyfi yapariz :))

    YanıtlaSil
  3. Kizlar , eger tum evimin ayni tarz dekore edilmis olmasindan yana olmasam misafir odami hemen degistirebilirdim ama sanirim bu goblen askimi yazlik evde biseyler yaparak gecirmek daha mantikli olacak :))

    Aylin'cim Floransa saniyorum cok uzun zaman gecmeden yeniden gelecegimiz bir sehir :) Cok naif cok kibar.. seninle de daha keyifli gececegi kesin ! :)

    YanıtlaSil