30 Eylül 2011 Cuma

Happy Winter Time !

Bu sabah muhtesem bir yagmur ile uyandimmm ve kis aylarini gercekten ozledigimi yogun yogun hissettim !! Ve tabiki aklima hemen dunyanin en huzur verici sporu KAYAK dustu.. ;) 

Bu kis icin en buyuk dilegim bembeyaz karlarin zamaninda ve uzun soluklu olarak Ulu Daglarimizda kalmasi :))) Bir kayak severin daha ne istegi olabilir ki !!! Bu dilegimin evrene huzur icinde ulasmasini umarak , sizinle bir kac keyifli kare paylasmak istiyorummm ;)

Canim Bursa'minnnn karli yollarindan Uludag'a ulasmak bu muhtesem goruntuler esliginde gercekten inanilmaz huzur verici.. 

Kayak hayatimizin ennn degerlileri.. ve kayak tatillerimizin en vazgecilmez karesi.. Muhtesem Fischer kayaklarimiz.. ;)

Canim sevgilim ve kocaman kayak grubumuz ile kis aylarimiz gercekten coook neseli, adeta festival havasinda geciyor :) Ve bu muhtesem eglenceli organizasyonlarimiz hep sevgili arkadasim Jinet Zalma elinden cikiyor... Thanks to JiJi.. :)))

 Yuksekten korkuyorum !! ama sevgilim, tatlim yanimdayken kimin umrunda korkular !! :))

Gun boyu kusakli pistinden kaymanin yorgunlugunu attigimiz & kis gunesinden yararlandigimiz harika dakikalar.. AĞAOĞLU MANDIRA CAFE

Son olarak size mutlu Cumalar.. bana mutlu Carsambalar... :( Bu hafta sonu hem Cumartesi hem de Pazar calisiyorum.. ve uzerine de hafta ici Ispanyol firmam "Alditex" Istanbul'da olacak.. Tahmin edersiniz ki pek harika hissetmiyorummmm !! :))))

Sevgiler,
lulu
xxx 

4 yorum:

  1. Lulucum, ne guzel bembeyaz bir post bu. Ben de cok severim kar ve daglari. Gecen sene kayamadim, insallah bu sene acisini cikaririm. Bol karli bir kis bize : ) Bu haftasonu kolay gelsin sana o zaman. Capanin yerlerine birlikte gideriz umarim yakinda, rahat bir gelisimde organizasyon yapalim : )

    YanıtlaSil
  2. hey benim gibi düşünen insanları görmek, günüme daha da çok neşe katıyor..zira, bu ara kiminle görüşsem, ayy yaz bitti! aman tüh kış! vs. gibi gereksiz cümleler duyuyorum...ve içerliyorum kışsever birisi olarak...kayak konusuna da ayrıca bir heyecanlı atıyor kalbim, geçen sene kayamadım, bu sene umarım istediğim kadar kayabilirim...

    güzel yazın için, emeğine sağlık diyor ve seni öpüyorum şekerim..
    sevgiler...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Aylin'cim senin kis icin sansin bize gore daha fazla ! Alpler'de hem daha fazla kar, hemde daha uzun kayma sansin olabilir.. Insallah birlikte de kayak yapma firsatimiz olur.. yan yana sohpet ede ede :))

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin Gozde ! Guzel yorumlarin icin coook tesekkur ederim :)

    Bu kis sezonu hepimiz icin daha yogun kayak keyfi diledim , evrene yolladim.. valizini hazirlayabilirsin :))) Bende gectigimiz yil dogum sebebiyle ancak 4 gun kayak yapabildim o nedenle bu yil eski performansima donmeyi planliyorum :)

    Blogunu da takibe aldim hemen cnm ;)

    YanıtlaSil