12 Eylül 2011 Pazartesi

En Sendromlu Pazartesi'mmm !!

Bu Pazartesi baska Pazartesi.. Sendrom nedir bilmez "ben" icin bile cok sendromlu bir hafta baslangici.. Cunku, Alpcan ile ayri dusecegim ilk Milano seyahatim yarin sabah erken saatlerde basliyor.. :((

Ofise geldigimden beri kendimi mutlu etmeye calisiyorum.. ve an itibariyle blogger arkadasim "CupCakeHayatlar" in postuyla kendime gelip gune daha renkli bakmaya kararliyim.. !!

Kendime yarinki seyahatim oncesi en sevdigim renk olan Mavi ve tonlarinin Duty Free listesini yaptim !! Yasasin dinginlik...


Muhtesem guzel rimelim DiorShow BlackOut'u kirpiklerime zarar vermeden cikartmanin baska bir yolu olamaz !! Renkleri de bonusum :)

Ve Chanel hem "NYC Fashion Night Out" hemde "benim Pazartesi sendromumu gecirmek" icin bu muhtesem 3 denim rengini hazirlamis.. Almadan donmek haksizlik olur ;)


Sendromsuz bir hafta !!
lulu
xxx



2 yorum:

  1. Merhaba Lulu, blogunu Cupcake Hayatlar dan buldum. Ortak bir noktamiz var sanirim, zamanla baska ortak noktalari da buluruz belki. Blogunu arka duvari cok orijinal, hosuma gitti. Takipteyim, benimkine de beklerim

    http://lilamoonlight.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Aylin ! Hemen takibime aldim :) Hayati CupCake gibi yasayan insanlar tanimak sahane ! Hosgeldin :)

    YanıtlaSil